Audiomarketing. Jak vám to zní? Věřte nebo ne, tenhle pojem už se běžně používá. A má to svůj důvod.
Audio je nový klíč k úspěšné komunikaci
Nástroje online propagace, které vám pomůžou s podnikáním
Všichni známe Pixel od facebooku a Google Tag manažer. Na sběr dat, vytváření publik a geneerování leadů jsou skvělí. A nutní. I z toho důvodu už o nich bylo řečeno opravdu hodně. Já bych vám chtěl ukázat něco jiného.
Nejlepší reklamy roku 2018
Inspirace má smysl. Říká se dokonce, že správný kreativec by měl trávit 3 až 4 hodiny denně (!) jen tím, že nasává. Ne alkohol, ale aktuální trendy a práce okolních agentur.
Existuje optimální rozpočet na marketing?
Pokud řešíte rozpočet na reklamu ve své vlastní firmě, tak máte několik variant.
Jak poslouchat podcasty?
Existuje několik způsobů, jak podcasty poslouchat. V mobilu, na tabletu a v osobním počítači.
Obsahový manuál pro malé firmy. Jak máte dělat brand?
U malých nebo nových firem se předpokládá, že rozpočet na propagaci nebude velký. Dokonce vím, že spousta takových lidí raději cokoliv marketingového odsouvá na dobu, které se říká “až bude, tak bude”.
Takhle bude Instagram vypadat za dva roky
Jak Zuckerberg a spol. proměňuje Instagram a na jaké změny se máme připravit?
Rychlý návod: Postavte svůj firemní příběh na sobě
Podnikáte. Nebo vám pod rukama roste malá firma. Malý byznys. Malá prodejna.
Jak vystoupit z komfortní zóny
Ne nadarmo se říká, že to nejlepší se děje mimo naši komfortní zónu. Jakmile se odvážíte vstoupit do neznáma, měníte se.
Práskněte na sebe všechno. Vaši DNA vám nevezmou
U nás v České republice máme stále ještě jeden velký problém. Transparentnost.