Není to příběh s happy endem.
Chyby, které jsem v podnikání (zatím) udělal
Málo posluchačů vašeho podcastu je výhoda
Statistiky poslechovosti u podcastu jsou velmi zajímavá věc. Protože se dají interpretovat různě, a tak když se mě klienti ptají: “A kolik lidí to vlastně poslouchá?”
Etiketa na LinkedInu: nepsaná pravidla toho, co byste neměli dělat
LinkedIn je velmi užitečnou sociální sítí pro všechny, kteří chtějí stavět na svém dobrém jménu. Pro B2B podnikatele je to v podstatě druhá domovská stránka, pro všechny ostatní velmi dobrý nástroj, jak si získat v branži respekt.
Kde hledat nápady na obsah na sociálních sítích
Běžná otázka asi každého podnikatele, který se zároveň stará o svoje sociální sítě: Co tam mám *doplňte vulgární… Continue Reading
Jak začít s podcasty
Posloucháte podcasty? Je dost možné, že když na sebe narazíme, tak se vás budu ptát právě na tohle…. Continue Reading
Jak byste si měli naplánovat marketing, když vám na něj chybí prostředky
Řiďte se podle jednoduché formule. Úspěch = brand + obchod.
Jak se přinutit víc číst
Mám problém. Dal jsem si cíl, že budu častěji číst. Z podstaty práce majitele digitální agentury by to tak mělo být.
Proč dělám Videosnídaně?
Nedávno jsme u nás zavedli novou věc. Co jsem se koukal, tak nemá obdoby, byť různých seminářů a workshopů se pořádá pět na každou pražskou zasedačku.
4 důkazy, že vaše podnikání bude úspěšné
Jak se dá reálně ověřit, že váš byznys roste? Tvrdá čísla to mohou ukázat, ale daleko lepší je zohlednit k tomu i tyto faktory.
Jak využít Google Trends v byznysu? Tipy na odhadnutí úspěchu
Kdyby někdo vymyslel algoritmus, na základě kterého byste poznali, jestli váš produkt bude se stoprocentní úspěšností trhák nebo propadák, tak by ten člověk byl bohatší než Jeff Bezos.