MŮJ PŘÍBĚH
Můj příběh.
Mou pracovní kariéru tvoří média a online prostor. V něm působím už od patnácti let. Postupně na různých funkcích. Točil jsem propagační videa, seděl za mikrofonem, moderoval, psal, dělal PR. Zkušenosti, které tímhle vším postupně získáte, jsou nedocenitelné. Pomohly mi formovat pohled na marketing, který dnes předávám svým klientům napříč republikou. Dnes spoluvlastním digitální agenturu, ve které působím jako ředitel marketingu a produkce. Klientům pomáhám vytvářet takovou formu propagace, která z nich udělá silné hráče na jejich vlastním trhu.
Svět digitálních trendů se neustále mění. To, co fungovalo před půl rokem, může být za měsíc považované za zastaralý přežitek. A to mě baví. Neustále přicházím do kontaktu s něčím novým. Některé věci ale zůstávají stejné. Třeba to, jak důležitou (nejradši bych to slovo tisíckrát podtrhnul) roli hraje v dnešním marketingu kvalitní obsah. Kdybych měl říct dvěma větami, co říkám na všech konzultacích, znělo by to asi takhle: Dobrý den. Tvořte kvalitní obsah s přidanou hodnotou, kterou vaši zákazníci ocení a využijte k tomu tyto tři nástroje: video, audio a text.
Díky internetu už malý a střední podnikatel nemusí šetřit na jednu reklamu v rádiu. Nemusí mít reklamu v televizi. Vystačí si s minimem peněz, které mu na sociálních sítích můžou pomoct oslovit přesně tu cílovou skupinu, kterou oslovit chce. Stačí, když jim ukáže přidanou hodnotu. Když vzbudí emoci. Nebo když si u zákazníků vybuduje povědomí a důvěryhodnou značku, s níž se lidé ztotožní.
Moje mise je navést vás tímto směrem. Slouží k tomu i videa, podcast nebo blog, který pro vás denně připravuji.