Nedávno jsem měl přednášku na téma podcastů u nás. V ní jsem se snažil kromě informací týkajících se samotného využití podcastů v marketingu a budování značky také předestřít, proč je podcast budoucnost. Ve chvíli, kdy totiž máte čísla, která podepírají myšlenku, tak se informace předává mnohem lépe. A co se týče podcastů, tam jsou čísla i statistiky velmi příznivé. Takže proč je nezmínit. Ty nejzajímavější vám teď dávám do tohoto článku. Jde o statistiky z minulého roku a primárně se týkají amerického trhu. 

  • 26% procent lidí v minulém měsíci poslouchalo podcast 
  • V Jižní Koreji to je 86%
  • Posluchači podcastů poslouchají průměrně 7 podcastů týdně 
  • 80% posluchačů doposlouchá celou epizodu podcastu 
  • Největší zastoupení mezi posluchači jsou lidé ve věku 18 až 34 let, následovaní generací X (35 – 54 let) 
  • Aktuálně existuje 525 000 aktivních podcastů 
  • 49% lidí poslouchá podcast doma, 22% v autě, pouze 11% v práci  
  • 56% posluchačů jsou muži, 44% ženy
  • Za rok 2019 existovalo 29 milionů epizod podcastů 
  • Nejpopulárnějším žánrem jsou podcasty o kultuře a společnosti, následovány podcasty o byznysu 
  • Je skoro 70% šance, že posluchači podcastů budou mít vysokoškolské vzdělání 
Author

admin