4 minuty čtení

Všichni známe Pixel od facebooku a Google Tag manažer. Na sběr dat, vytváření publik a geneerování leadů jsou skvělí. A nutní. I z toho důvodu už o nich bylo řečeno opravdu hodně. Já bych vám chtěl ukázat něco jiného. Nástroje, díky kterým může váš obsah vypadat profesionálně. A nepotřebujete k tomu profesionální grafiky. Pomohou vám vytvářet kvalitní obsah, který pak můžete objektivně monitorovat. 

Canva

Kdyby nebylo tohoto nástroje, tak se nejspíš přestěhuju k některému z našich grafiků, abych mu mohl nonstop zadávat práci. Canva je perfektní v tom, že vám dovolí tvořit základní grafiku úplně zadarmo. Díky nespočtu šablon a předpřipravených rozměrů vůbec nemusíte řešit práci v grafickém editoru. Pozvánky na Videosnídani a natáčení podcastů, které ve firmě děláme, tvořím výhradně v Canvě. Základní verze je zadarmo a pro náročnější editaci potom je nutné přihodit tvůrcům několik dolarů měsíčně. S verzí zdarma si ale bohatě vystačíte.  

Mojo 

Tohle je mocná instagramová zbraň dneška. Různých nástrojů pro “tunění” stories existuje nespočet. Mně vychází jako zcela nejlepší právě Mojo. V základní verzi je zdarma, další šablony si potom odemknete za zhruba stokorunu měsíčně. Mojo funguje narozdíl od Canvy jen jako mobilní aplikace, což je logické, protože primárně je doplňkem Instagramu. Pokud potřebujete, aby vaše fotografie nebo videa vypadaly profesionálně, tak doporučuju právě Mojo. 

PS Express

Adobe si uvědomuje sílu mobilních telefonů. Už teď tedy nabízí několik produktů pro editace fotek čistě jen ve formě mobilní aplikace. Z rostoucí rodiny mobilních Adobe aplikací doporučuju zcela jistě PS Express. Svým způsobem a fungováním jde vlastně o filtry z Instagramu, jen o mnoho vylepšené. Dle mé zkušenosti má už dnes mnohem větší smysl fotografie upravovat primárně přes tuto nebo podobné aplikace a teprve pak vkládat na Instagram. Máte tu zkrátka daleko větší možnosti, jak si s výsledkem vyhrát. 

Weemss

Pořádáte workshopy? Skvělý a jednoduchý systém, díky kterému můžete monitorovat počet přihlášených. Jde o aplikaci, která funguje v základní verzi zdarma. Logicky si tvůrci nárokují určité procento z každé prodané vstupenky. Ale to, jak jednoduše celý přihlašovací systém funguje, celou platformu okamžitě ospravedlní. Spíš než vyhledávat složité nebo drahé systémy na správu eventu, je lepší jít touhle cestou. Jediná chyba je, že neexistuje česká verze.

Headliner 

Jak marketingově uchopit podcast? Tahle webová aplikace vám dá jasnější pohled, co dělat. Nevěřil jsem, že někdo dokáže takhle kvalitně dělat transskript videa. A to v češtině! Na 90% bez chyb, což opravdu zásadně šetří čas. Další věcí jsou pak “audiogramy” u podcastů. To jsou ty úrovně hlasitosti, které vypadají rozpohybované tak efektně. Dokonce je prokázané, že lidé se na ně rádi dívají a videa s audiogramy mají daleko lepší zásah. Jejich přítomnost ale samozřejmě musí dávat smysl.

Buffer 

Není nic horšího než každý den hlídat správnou dobu, jít na sociální sítě, rychle zpachtit příspěvek a zase si jít po svých. Buffer je plánovač, který sám přidává příspěvky na sociální sítě. Největší problém mám ale s LinkedInem, který je zároveň mou nejsilnější sítí. Buffer neumí vkládat přes své rozhraní videa a obrázky podivně zmenší, takže na samotném LinkedInu nevypadají vůbec dobře. Co se týče Instagramu a Facebooku, tak tam Buffer nemá chybu. 

Author

admin